Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

.

Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

1. Hogyan tudok rendelést leadni?

A rendeléshez válaszd ki a kívánt terméket, tedd a kosárba, majd kövesd a megrendelési folyamat lépéseit: add meg a szállítási és számlázási adatokat, válassz fizetési módot, és erősítsd meg a rendelést.

2. Milyen fizetési módokat fogadnak el?

  • Online bankkártyás fizetés (Barion / SimplePay)

  • Előre utalás

  • Utánvét a futárnál (készpénz vagy bankkártya)

  • Személyes fizetés az üzletben (készpénz vagy bankkártya)

3. Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?

  • Raktáron lévő termékek esetén: 1–3 munkanap.

  • Ha a termék nincs készleten, a várható szállítási időt e-mailben jelezzük.

  • Személyes átvétel: akár aznap, ha előre egyeztetünk.

4. Van lehetőség személyes átvételre?

Igen, üzletünkben személyesen is átveheted a megrendelt terméket. Címünk: 3100 Salgótarján Erzsébet út 6. Nyitvatartási idő: [Hétfő–Péntek 9:00–17:00, Szombat 9:00-12:00.]

5. Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam?

Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, és jelezd a problémát. A hibás terméket visszavesszük, és indokolt esetben cserét vagy visszatérítést biztosítunk.

6. Milyen jótállás vonatkozik a termékekre?

  • Új készülékekre: 12 hónap gyártói jótállás.

  • Használt telefonokra: 6 hónap szervizgarancia.
    A jótállás csak rendeltetésszerű használat mellett érvényesíthető.

7. Visszaküldhetem a terméket, ha meggondoltam magam?

Igen. A vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a szerződéstől. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli. A terméket eredeti állapotban és csomagolásban kell visszaküldeni.

8. Hogyan működik a használt telefonok vásárlása?

Használt készülékeink bevizsgált, jó állapotú telefonok, amelyekre 6 hónap jótállást vállalunk. Minden használt termékhez számlát és garancialevelet adunk.

9. Át tudják venni a régi telefonomat?

Igen, szívesen felvásároljuk használt készülékedet vagy beszámítjuk új készülék vásárlásakor. Kérj értékbecslést személyesen üzletünkben vagy e-mailben.

10. Hogyan vehetem fel Önökkel a kapcsolatot?

  • Telefon: 06 20 282 6159

  • E-mail: fonix.mobil.shop@gmail.com

  • Személyesen: 3100 Salgótarján Erzsébet út 6